تمرکز بر روی بازارهایی موسوم به «نیچ مارکت» (niche markets) را بیشتر کنید. نیچ‌ مارکت‌ها، بخش‌هایی کوچک و ویژه از بازار هستند که بودجه چندانی برای خرج کردن در نظر ندارند و با بودجه‌ای اندک محصولات و خدمات‌شان را برای بخش خاصی از بازار معرفی می‌کنند. به عنوان فریلنسر باید بر بخشی خاص از بازار و مشتریان تمرکز داشته باشید.

- از برندسازی شخصی غافل نشوید. شیوه و سبک خاص خودتان را ایجاد کنید و خاص بودن‌تان را به مشتریان هم منتقل کنید.

- اگر شغلی مشخص در شرکت یا سازمانی دارید، به طور کامل آن را ترک نکنید و اجازه بدهید که کارتان به عنوان فریلنسر رشد کند سپس اقدام به ترک کلی شغل فعلی‌تان کنید.

- هرگز پروژه‌هایی که از عهده‌تان خارج هستند را نپذیرید. این کار باعث می‌شود تا شأن و اعتبارتان زیر سؤال برود. تبلیغ شما تنها وابسته به موفقیت کار و کیفیت پروژه‌هایی است که ارائه می‌کنید. پس باید نهایت دقت را در تحویل و تکمیل خواسته مشتری به کار ببندید. برای مبلغی پول، شهرت و اعتبارتان را خدشه‌دار نکنید و اگر در ابتدای کار هستید هم از همان شروع، با قدرت در پی ساختن برند شخصی‌ خود باشید.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بیمه دانا- نمایندگی راحتیان شهیدان ساتیاروند hostel isfahan قطعات خودرو آسان رایان آقای سر به هوا صفحه رسمی ابراهیم آقاجانی Kris hoshmanddoor